NuffNang Adv

Tuesday, February 7, 2012

Kuih Cucur Udang Alor Gajah

Salam.

Ini Cerita Aku. Semalam petang aku pergi makan kat Alor Gajah. Layan Kuih Udang Alor Gajah yang terkenal nie. Sajer pergi makan sebab lama dah tak pekena. Tapi bila aku sampai, huiyoo..ramainya orang. Berbaris punya laa panjang.

Aku agak sebab semalam Public Holiday kot. Dan orang ambik kesempatan untuk berhenti makan kat sini, sebab tak nak lalu highway. Aku pun balik tak lalu highway, sebab takut jammed. Lokasi Kuih Cucur Udang Alor Gajah nie terletak berdekatan dengan stesen bas Alor Gajah. Kedai paling hujung di antara foodcourt dia tu.







Sambil layan makan kuih udang nie, aku beli sate kat kedai yg satu lagi tu. Kedai sate Md Tahir. Tengok macam menarik jeer, ramai jugak yg beli. Ada sate daging, ayam dan perut. Tapi masa aku sampai, perut dah habis dah..so makan ayam ngan daging jer laa. 



No comments:

Post a Comment

Nuff Nang Adv